Διαχείριση Πολυκατοικίας Άγιος Δημήτριος με υπεθυνότητα

Εγγύηση άμεσης επιστροφής αποθεματικού

Καλέστε μας Τώρα στο 2109652000 και αφήστε το πρόβλημα της Διαχείρισης Πάνω μας

 

Η NEOSUN SERVICE αποτελεί μια απο τις μεγαλύτερες εταιρείες στο τομέα της εξυπηρέτησης κτηρίων, με ειδίκευση στη διαχείριση πολυκατοικίας στον Άγιο Δημήτριο.

Η διαχείριση της πολυκατοικίας σας δεν θεωρείται εύκολη υπόθεση, οι καθημερινές υποχρεώσεις σε συνδυασμό με την δύσκολη οικονομική κατάσταση που επικρατεί κάνουν την διαχείριση πολυκατοικίας να μοιάζει εφιάλτης. Η εταιρία μας με πέιρα 40 ετών στην διαχείριση ακινήτων αναλαμβάνει τη διαχείριση της πολυκατοικίας στον Άγιο Δημήτριο σας με επαγγελματική συνέπεια και αξιοπιστία. Χάρη στην χρήση υπερσύγχρονων προγραμμάτων παρακολούθησης των αναγκών της πολυκατοικίας, σε συνδιασμό με την πληθώρα τεχνικών της εταιρείας μας, είμαστε σε θέση να καλύψουμε κάθε βλάβη άμεσα και οικονομικά.

Η Διαχείριση της πολυκατοικίας προσαρμόζετε ανάλογα με τις ανάγκες της. Υπάρχουν μερικές κατηγορίες στις οποίες μπορόύμε να κατατάξουμε την διαχείριση μιας πολυκατοικίας. 

Κατηγορίες διαχείρισης πολυκατοικίας:

Οι κατηγορίες βοηθούν στην καλύτερη αναγνώριση των αναγκών μιας πολυκατοικίας και στην ανάθεσή της στην αντίστοιχη ομάδα διαχείρισης.

Διαχείριση πολυκατοικίας Άγιος Δημήτριος αποτελούμενη απο διαμερίσματα μόνο με ιδιοκτήτες

Πιο αναλυτικά η Διαχείριση Πολυκατοικίας αποτελούμενη μόνο απο διαμερίσματα που διαμένουν μόνο ιδιοκτήτες περιλαμβάνει τις παρακάτω ενέργειες:

  1. Πραγματοποίηση συστηματικών επισκέψεων, ακόμα και σε εβδομαδιαία βάση εάν κριθεί απαραίτητο, για την επιβεβαίωση της ομαλής λειτουργίας των εγκαταστάσεων της πολυκατοικίας σας.
  2. Έκδοση αναλυτικού λογαριασμού κοινοχρήστων για το κάθε διαμέρισμα ξεχωριστά, ανάλογα με το ποσοστό συμμετοχής του κάθε διαμερίσματος βάση του πίνακα χιλιοστών.
  3. Παράδοση και είσπραξη των κοινοχρήστων σε συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα, κατόπιν έγκαιρης ενημέρωσης των ιδιοκτητών.
  4. Ευελιξία πληρωμών με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, είσπραξη με POS, με μετρητά κατόπιν ραντεβού.
  5. Συγκέντρωση και Εξόφληση των λογαριασμών κοινοχρήστων δαπανών, όπως Ηλεκτροδότησης, Ύδρευσης, Πετρελαίου ή Φυσικού αερίου, καθαριότητας, συντήρησης ανελκυστήρα, κηπουρικών εργασιών κλπ.
  6. Την πλήρη διαχείριση και παρακολούθηση των συνεργείων για την αποκατάσταση τυχόν βλαβών ή τη συντήρηση των εγκαταστάσεων της πολυκατοικίας (π.χ. συνεργεία καθαρισμού, κήπου, ασανσέρ).
  7. Ανάθεση και επίβλεψη των εργασιών συντήρησης του κτηρίου (π.χ. απολυμάνσεις κοινόχρηστων χώρων, ετήσια συντήρηση καυστήρα φυσικού αερίου ή πετρελαίου, ετήσια συντήρηση πυροσβεστήρων).
  8. Την παραλαβή πετρελαίου εκ μέρους του πελάτη.
  9. Καταγραφή των ενδείξεων των μετρητών θέρμανσης του κάθε διαμερίσματος.
  10. Τεχνική υποστήριξη επί 24ώρου βάσεως, με απευθείας τηλεφωνική γραμμή, για την κάλυψη έκτακτων σοβαρών αναγκών του κτιρίου.
  11. Ασφαλιστική κάλυψη του κτιρίου.

Διαχείριση πολυκατοικίας Άγιος Δημήτριος αποτελούμενη απο διαμερίσματα ιδιοκτητών αλλά και ενοικιαστών 

Πιο αναλυτικά η Διαχείριση Πολυκατοικίας αποτελούμενη απο διαμερίσματα που διαμένουν ιδιοκτήτες αλλά και ενοικιαστές περιλαμβάνει τις παρακάτω ενέργειες:

  1. Πραγματοποίηση συστηματικών επισκέψεων, ακόμα και σε εβδομαδιαία βάση εάν κριθεί απαραίτητο, για την επιβεβαίωση της ομαλής λειτουργίας των εγκαταστάσεων της πολυκατοικίας σας.
  2. Έκδοση αναλυτικού λογαριασμού κοινοχρήστων για το κάθε διαμέρισμα ξεχωριστά, ανάλογα με το ποσοστό συμμετοχής του κάθε διαμερίσματος βάση του πίνακα χιλιοστών.
  3. Διαχωρισμός οφειλών ενοικιαστών και ιδιοκτητών και ενημέρωση των ιδιοκτητών για την οικονομική κατάσταση των διαμερισμάτων τους αλλά και ενημέρωσή τους για τις ανάγκες των ενοικαιστών τους.
  4. Παράδοση και είσπραξη των κοινοχρήστων σε συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα, κατόπιν έγκαιρης ενημέρωσης των ιδιοκτητών.
  5. Ευελιξία πληρωμών με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, είσπραξη με POS, με μετρητά κατόπιν ραντεβού.
  6. Συγκέντρωση και Εξόφληση των λογαριασμών κοινοχρήστων δαπανών, όπως Ηλεκτροδότησης, Ύδρευσης, Πετρελαίου ή Φυσικού αερίου, καθαριότητας, συντήρησης ανελκυστήρα, κηπουρικών εργασιών κλπ.
  7. Την πλήρη διαχείριση και παρακολούθηση των συνεργείων για την αποκατάσταση τυχόν βλαβών ή τη συντήρηση των εγκαταστάσεων της πολυκατοικίας (π.χ. συνεργεία καθαρισμού, κήπου, ασανσέρ).
  8. Ανάθεση και επίβλεψη των εργασιών συντήρησης του κτηρίου (π.χ. απολυμάνσεις κοινόχρηστων χώρων, ετήσια συντήρηση καυστήρα φυσικού αερίου ή πετρελαίου, ετήσια συντήρηση πυροσβεστήρων).
  9. Την παραλαβή πετρελαίου εκ μέρους του πελάτη.
  10. Καταγραφή των ενδείξεων των μετρητών θέρμανσης του κάθε διαμερίσματος.
  11. Τεχνική υποστήριξη επί 24ώρου βάσεως, με απευθείας τηλεφωνική γραμμή, για την κάλυψη έκτακτων σοβαρών αναγκών του κτιρίου.
  12. Ασφαλιστική κάλυψη του κτιρίου.

Διαχείριση πολυκατοικίας Άγιος Δημήτριος αποτελούμενη απο διαμερίσματα μόνο με ενοικιαστές στα οποία μπορούμε να αναλάβουμε και την ειδοποίηση για πληρωμές οφειλών προς τους ιδιοκτήτες

Πιο αναλυτικά η Διαχείριση Πολυκατοικίας αποτελούμενη απο διαμερίσματα που διαμένουν μόνο ενοικιαστές περιλαμβάνει τις παρακάτω ενέργειες:

  1. Πραγματοποίηση συστηματικών επισκέψεων, ακόμα και σε εβδομαδιαία βάση εάν κριθεί απαραίτητο, για την επιβεβαίωση της ομαλής λειτουργίας των εγκαταστάσεων της πολυκατοικίας σας.
  2. Έκδοση αναλυτικού λογαριασμού κοινοχρήστων για το κάθε διαμέρισμα ξεχωριστά, ανάλογα με το ποσοστό συμμετοχής του κάθε διαμερίσματος βάση του πίνακα χιλιοστών.
  3. Διαχωρισμός οφειλών ενοικιαστών και ιδιοκτητών και ενημέρωση των ιδιοκτητών για την οικονομική κατάσταση των διαμερισμάτων τους αλλά και ενημέρωσή τους για τις ανάγκες των ενοικαιστών τους.
  4. Παράδοση και είσπραξη των κοινοχρήστων σε συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα, κατόπιν έγκαιρης ενημέρωσης των ιδιοκτητών.
  5. Ευελιξία πληρωμών με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, είσπραξη με POS, με μετρητά κατόπιν ραντεβού.
  6. Συγκέντρωση και Εξόφληση των λογαριασμών κοινοχρήστων δαπανών, όπως Ηλεκτροδότησης, Ύδρευσης, Πετρελαίου ή Φυσικού αερίου, καθαριότητας, συντήρησης ανελκυστήρα, κηπουρικών εργασιών κλπ.
  7. Την πλήρη διαχείριση και παρακολούθηση των συνεργείων για την αποκατάσταση τυχόν βλαβών ή τη συντήρηση των εγκαταστάσεων της πολυκατοικίας (π.χ. συνεργεία καθαρισμού, κήπου, ασανσέρ).
  8. Ανάθεση και επίβλεψη των εργασιών συντήρησης του κτηρίου (π.χ. απολυμάνσεις κοινόχρηστων χώρων, ετήσια συντήρηση καυστήρα φυσικού αερίου ή πετρελαίου, ετήσια συντήρηση πυροσβεστήρων).
  9. Την παραλαβή πετρελαίου εκ μέρους του πελάτη.
  10. Καταγραφή των ενδείξεων των μετρητών θέρμανσης του κάθε διαμερίσματος.
  11. Τεχνική υποστήριξη επί 24ώρου βάσεως, με απευθείας τηλεφωνική γραμμή, για την κάλυψη έκτακτων σοβαρών αναγκών του κτιρίου.
  12. Ασφαλιστική κάλυψη του κτιρίου.
  13. Ενημέρωση ενοικιαστών για οφειλές προς τους ιδιοκτήτες ( οφειλή ενοικίων, επισκευών κλπ ) και προγραματισμός πληρωμής τους

Διαχείριση πολυκατοικίας Άγιος Δημήτριος αποτελούμενη απο διαμερίσματα που στεγάζουν μόνο επαγγελματικούς χώρους

Πιο αναλυτικά η Διαχείριση Πολυκατοικίας αποτελούμενη απο διαμερίσματα που στεγάζουν μόνο επαγγελαμτικούς χώρους περιλαμβάνει τις παρακάτω ενέργειες:

  1. Πραγματοποίηση συστηματικών επισκέψεων, ακόμα και σε εβδομαδιαία βάση εάν κριθεί απαραίτητο, για την επιβεβαίωση της ομαλής λειτουργίας των εγκαταστάσεων της πολυκατοικίας σας.
  2. Έκδοση αναλυτικού λογαριασμού κοινοχρήστων για το κάθε διαμέρισμα ξεχωριστά, ανάλογα με το ποσοστό συμμετοχής του κάθε διαμερίσματος βάση του πίνακα χιλιοστών.
  3. Διαχωρισμός οφειλών ενοικιαστών και ιδιοκτητών και ενημέρωση των ιδιοκτητών για την οικονομική κατάσταση των διαμερισμάτων τους αλλά και ενημέρωσή τους για τις ανάγκες των ενοικαιστών τους.
  4. Παράδοση και είσπραξη των κοινοχρήστων σε συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα, κατόπιν έγκαιρης ενημέρωσης των ιδιοκτητών.
  5. Ευελιξία πληρωμών με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, είσπραξη με POS, με μετρητά κατόπιν ραντεβού.
  6. Συγκέντρωση και Εξόφληση των λογαριασμών κοινοχρήστων δαπανών, όπως Ηλεκτροδότησης, Ύδρευσης, Πετρελαίου ή Φυσικού αερίου, καθαριότητας, συντήρησης ανελκυστήρα, κηπουρικών εργασιών κλπ.
  7. Την πλήρη διαχείριση και παρακολούθηση των συνεργείων για την αποκατάσταση τυχόν βλαβών ή τη συντήρηση των εγκαταστάσεων της πολυκατοικίας (π.χ. συνεργεία καθαρισμού, κήπου, ασανσέρ).
  8. Ανάθεση και επίβλεψη των εργασιών συντήρησης του κτηρίου (π.χ. απολυμάνσεις κοινόχρηστων χώρων, ετήσια συντήρηση καυστήρα φυσικού αερίου ή πετρελαίου, ετήσια συντήρηση πυροσβεστήρων).
  9. Την παραλαβή πετρελαίου εκ μέρους του πελάτη.
  10. Καταγραφή των ενδείξεων των μετρητών θέρμανσης του κάθε διαμερίσματος.
  11. Τεχνική υποστήριξη επί 24ώρου βάσεως, με απευθείας τηλεφωνική γραμμή, για την κάλυψη έκτακτων σοβαρών αναγκών του κτιρίου.
  12. Ασφαλιστική κάλυψη του κτιρίου.
  13. Ενημέρωση ενοικιαστών ( εταιρειών ) για οφειλές προς τους ιδιοκτήτες ( οφειλή ενοικίων, επισκευών κλπ ) και προγραματισμός πληρωμής τους
  14. Ιδιαίτερη προσοχή στην ομαλή λειτουργία ττου κτηρίου ώστε να μην επηρεάζονται οι επιχειρήσεις.

Διαχείριση πολυκατοικίας Άγιος Δημήτριος αποτελούμενη απο διαμερίσματα που στεγάζουν επαγγελματικούς χώρους αλλά και διαμερίσματα

Πιο αναλυτικά η Διαχείριση Πολυκατοικίας αποτελούμενη απο διαμερίσματα που στεγάζουν επαγγελαμτικούς χώρους αλλά και διαμερίσματα περιλαμβάνει τις παρακάτω ενέργειες:

  1. Πραγματοποίηση συστηματικών επισκέψεων, ακόμα και σε εβδομαδιαία βάση εάν κριθεί απαραίτητο, για την επιβεβαίωση της ομαλής λειτουργίας των εγκαταστάσεων της πολυκατοικίας σας.
  2. Έκδοση αναλυτικού λογαριασμού κοινοχρήστων για το κάθε διαμέρισμα ξεχωριστά, ανάλογα με το ποσοστό συμμετοχής του κάθε διαμερίσματος βάση του πίνακα χιλιοστών.
  3. Διαχωρισμός οφειλών ενοικιαστών και ιδιοκτητών και ενημέρωση των ιδιοκτητών για την οικονομική κατάσταση των διαμερισμάτων τους αλλά και ενημέρωσή τους για τις ανάγκες των ενοικαιστών τους.
  4. Παράδοση και είσπραξη των κοινοχρήστων σε συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα, κατόπιν έγκαιρης ενημέρωσης των ιδιοκτητών.
  5. Ευελιξία πληρωμών με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, είσπραξη με POS, με μετρητά κατόπιν ραντεβού.
  6. Συγκέντρωση και Εξόφληση των λογαριασμών κοινοχρήστων δαπανών, όπως Ηλεκτροδότησης, Ύδρευσης, Πετρελαίου ή Φυσικού αερίου, καθαριότητας, συντήρησης ανελκυστήρα, κηπουρικών εργασιών κλπ.
  7. Την πλήρη διαχείριση και παρακολούθηση των συνεργείων για την αποκατάσταση τυχόν βλαβών ή τη συντήρηση των εγκαταστάσεων της πολυκατοικίας (π.χ. συνεργεία καθαρισμού, κήπου, ασανσέρ).
  8. Ανάθεση και επίβλεψη των εργασιών συντήρησης του κτηρίου (π.χ. απολυμάνσεις κοινόχρηστων χώρων, ετήσια συντήρηση καυστήρα φυσικού αερίου ή πετρελαίου, ετήσια συντήρηση πυροσβεστήρων).
  9. Την παραλαβή πετρελαίου εκ μέρους του πελάτη.
  10. Καταγραφή των ενδείξεων των μετρητών θέρμανσης του κάθε διαμερίσματος.
  11. Τεχνική υποστήριξη επί 24ώρου βάσεως, με απευθείας τηλεφωνική γραμμή, για την κάλυψη έκτακτων σοβαρών αναγκών του κτιρίου.
  12. Ασφαλιστική κάλυψη του κτιρίου.
  13. Ενημέρωση ενοικιαστών ( εταιρειών ) για οφειλές προς τους ιδιοκτήτες ( οφειλή ενοικίων, επισκευών κλπ ) και προγραματισμός πληρωμής τους
  14. Ιδιαίτερη προσοχή στην ομαλή λειτουργία ττου κτηρίου ώστε να μην επηρεάζονται οι ιδιοκτήτες απο την λειτουργεία των επιχειρήσεων.

Διαχείριση πολυκατοικίας Άγιος Δημήτριος αποτελούμενη απο εμπορικά καταστήματα αλλα και διαμερίσματα

Πιο αναλυτικά η Διαχείριση Πολυκατοικίας αποτελούμενη απο διαμερίσματα που στεγάζουν επαγγελαμτικούς χώρους αλλά και διαμερίσματα περιλαμβάνει τις παρακάτω ενέργειες:

  1. Πραγματοποίηση συστηματικών επισκέψεων, ακόμα και σε εβδομαδιαία βάση εάν κριθεί απαραίτητο, για την επιβεβαίωση της ομαλής λειτουργίας των εγκαταστάσεων της πολυκατοικίας σας.
  2. Έκδοση αναλυτικού λογαριασμού κοινοχρήστων για το κάθε διαμέρισμα ξεχωριστά, ανάλογα με το ποσοστό συμμετοχής του κάθε διαμερίσματος βάση του πίνακα χιλιοστών.
  3. Διαχωρισμός οφειλών ενοικιαστών και ιδιοκτητών και ενημέρωση των ιδιοκτητών για την οικονομική κατάσταση των διαμερισμάτων τους αλλά και ενημέρωσή τους για τις ανάγκες των ενοικαιστών τους.
  4. Παράδοση και είσπραξη των κοινοχρήστων σε συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα, κατόπιν έγκαιρης ενημέρωσης των ιδιοκτητών.
  5. Ευελιξία πληρωμών με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, είσπραξη με POS, με μετρητά κατόπιν ραντεβού.
  6. Συγκέντρωση και Εξόφληση των λογαριασμών κοινοχρήστων δαπανών, όπως Ηλεκτροδότησης, Ύδρευσης, Πετρελαίου ή Φυσικού αερίου, καθαριότητας, συντήρησης ανελκυστήρα, κηπουρικών εργασιών κλπ.
  7. Την πλήρη διαχείριση και παρακολούθηση των συνεργείων για την αποκατάσταση τυχόν βλαβών ή τη συντήρηση των εγκαταστάσεων της πολυκατοικίας (π.χ. συνεργεία καθαρισμού, κήπου, ασανσέρ).
  8. Ανάθεση και επίβλεψη των εργασιών συντήρησης του κτηρίου (π.χ. απολυμάνσεις κοινόχρηστων χώρων, ετήσια συντήρηση καυστήρα φυσικού αερίου ή πετρελαίου, ετήσια συντήρηση πυροσβεστήρων).
  9. Την παραλαβή πετρελαίου εκ μέρους του πελάτη.
  10. Καταγραφή των ενδείξεων των μετρητών θέρμανσης του κάθε διαμερίσματος.
  11. Τεχνική υποστήριξη επί 24ώρου βάσεως, με απευθείας τηλεφωνική γραμμή, για την κάλυψη έκτακτων σοβαρών αναγκών του κτιρίου.
  12. Ασφαλιστική κάλυψη του κτιρίου.
  13. Ενημέρωση ενοικιαστών ( εταιρειών ) για οφειλές προς τους ιδιοκτήτες ( οφειλή ενοικίων, επισκευών κλπ ) και προγραματισμός πληρωμής τους
  14. Ιδιαίτερη προσοχή στην ομαλή λειτουργία ττου κτηρίου ώστε να μην επηρεάζονται οι ιδιοκτήτες απο την λειτουργεία των επιχειρήσεων.

Διαχείριση εμπορικών κέντρων Άγιος Δημήτριος

Πιο αναλυτικά η Διαχείριση εμπορικών κέντρων περιλαμβάνει τις παρακάτω ενέργειες:

  1. Πραγματοποίηση συστηματικών επισκέψεων, ακόμα και σε εβδομαδιαία βάση εάν κριθεί απαραίτητο, για την επιβεβαίωση της ομαλής λειτουργίας των εγκαταστάσεων της πολυκατοικίας σας.
  2. Έκδοση αναλυτικού λογαριασμού κοινοχρήστων για το κάθε διαμέρισμα ξεχωριστά, ανάλογα με το ποσοστό συμμετοχής του κάθε διαμερίσματος βάση του πίνακα χιλιοστών.
  3. Διαχωρισμός οφειλών ενοικιαστών και ιδιοκτητών και ενημέρωση των ιδιοκτητών για την οικονομική κατάσταση των διαμερισμάτων τους αλλά και ενημέρωσή τους για τις ανάγκες των ενοικαιστών τους.
  4. Παράδοση και είσπραξη των κοινοχρήστων σε συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα, κατόπιν έγκαιρης ενημέρωσης των ιδιοκτητών.
  5. Ευελιξία πληρωμών με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, είσπραξη με POS, με μετρητά κατόπιν ραντεβού.
  6. Συγκέντρωση και Εξόφληση των λογαριασμών κοινοχρήστων δαπανών, όπως Ηλεκτροδότησης, Ύδρευσης, Πετρελαίου ή Φυσικού αερίου, καθαριότητας, συντήρησης ανελκυστήρα, κηπουρικών εργασιών κλπ.
  7. Την πλήρη διαχείριση και παρακολούθηση των συνεργείων για την αποκατάσταση τυχόν βλαβών ή τη συντήρηση των εγκαταστάσεων της πολυκατοικίας (π.χ. συνεργεία καθαρισμού, κήπου, ασανσέρ).
  8. Ανάθεση και επίβλεψη των εργασιών συντήρησης του κτηρίου (π.χ. απολυμάνσεις κοινόχρηστων χώρων, ετήσια συντήρηση καυστήρα φυσικού αερίου ή πετρελαίου, ετήσια συντήρηση πυροσβεστήρων).
  9. Την παραλαβή πετρελαίου εκ μέρους του πελάτη.
  10. Καταγραφή των ενδείξεων των μετρητών θέρμανσης του κάθε διαμερίσματος.
  11. Τεχνική υποστήριξη επί 24ώρου βάσεως, με απευθείας τηλεφωνική γραμμή, για την κάλυψη έκτακτων σοβαρών αναγκών του κτιρίου.
  12. Ασφαλιστική κάλυψη του κτιρίου.
  13. Ενημέρωση ενοικιαστών ( εταιρειών ) για οφειλές προς τους ιδιοκτήτες ( οφειλή ενοικίων, επισκευών κλπ ) και προγραματισμός πληρωμής τους
  14. Ιδιαίτερη προσοχή στην ομαλή λειτουργία ττου κτηρίου
  15. Έκδοση αφμ αν χρειαστεί και διαχείριση εμπορικού κέντρου με έσοδα έξοδα.

Επικοινωνήστε με τους σύμβουλους Διαχείρισης Πολυκατοικίας της NEOSUN SERVICE στο 2109652000 και ενημερωθείτε για ευέλικτες προτάσεις συνεργασίας διαχείρισης, σύμφωνα με τις ανάγκες της πολυκατοικίας σας.